Komponenty marketingové automatizace
-
Lead Management
Automatické hodnocení a segmentace leadů na základě jejich aktivit a zájmu s navazujícím vedení leadů ke konverzi prostřednictvím cíleného obsahu a personalizované interakce. Nabízí podrobné analytické informace, které pomáhají měřit účinnost kampaní a strategií. Vytváření reportů pro lepší porozumění výsledkům a pro rozhodování např. pomocí specializovaných nástrojů jako je Goole Looker Studio.
-
Automatizované e-mailové kampaně a e-mail marketing
Automatizované odesílání personalizovaných e-mailů založených na chování a preferencích zákazníků, což zvyšuje angažovanost zákazníků. Monitorování úspěšnosti e-mailů, jako jsou míry otevření a kliknutí.
-
Sociální média
Automatické plánování a publikování obsahu na různých sociálních médiích včetně strojového generování příspěvků pomocí AI. Monitorování zmínek o značce a interakce se zákazníky.