Zdroj leadu

Zdroj leadu je prvkem v procesu generování a sledování leadů, který umožňuje sledovat, odkud jejich potenciální zákazníci přicházejí. Zdroj leadu odkazuje na konkrétní místo nebo kanál, odkud návštěvník přišel na cílovou konverzní stránkuprovedl akci (konverzi), jako je vyplnění konverzního formuláře. Zdroje leadů zahrnují různé kanály, jako jsou vyhledávače, sociální média, e-mailové kampaně, referenční weby nebo přímá návštěvnost bez identifovaného zdroje.

Zdroj leadu

Identifikace a analýza zdroje leadu je důležitá pro efektivní řízení, optimalizaci a vyhodnocování marketingových strategií. Umožňuje chápat chování potenciálních zákazníků, identifikovat nejúčinnější marketingové kanály a oddělit leady vygenerované vlastními (owned) kanály od leadů z kanálů placených s cílem maximalizovat návratnost investic (ROI).

Jak zachytit zdroj leadu

  1. Interní technologie pro sledování
    Využití vlastní identifikace sledování zdrojů v rámci použivané obchodně marketingové platformy včetně vlastní definice a politiky přístupu ke zdrojům pomocí definovaných parametrů v URL. Tímto způsobem lze sledovat zákaznické cesty, kterými uživatelé projdou, než provedou konverzi.
  2. UTM Parametry
    Přidání Google UTM parametrů do URL odkazů také umožňuje sledovat pohyb návštěvníků a ve spojení s Google Analytics identifikovat, jaký obsah nebo kampaně fungují. Oba způsoby se v praxi běžně kombinují.

Spravujte všechny své obchodní poptávky efektivně a přehledně na jednom místě

Kontaktujte nás a zjistěte, jak implementovat GROWITO i ve vaší firmě.

Mám zájem o GROWITO trending_flat

Mám zájem o GROWITO

Kontaktujte nás a zjistěte, jak implementovat GROWITO i ve vaší firmě.