Kvalifikace leadu

Kvalifikace leadu je proces, při kterém se hodnotí kvalita a hodnota potenciálního zákazníka na základě různých kritérií a umožní tak zaměřit se na ty nejperspektivnější. Toto hodnocení může být prováděno manuálně nebo automaticky. Cílem je identifikovat leady s největším potenciálem pro konverzi – tedy stát se platícími zákazníky.

Kvalifikace leadu

Kvalifikované leady mají vyšší pravděpodobnost konverze, což vede k lepší celkové výkonnosti kampaní a proces kvalifikace tak umožňuje efektivněji využívat marketingové a prodejní rozpočty. Kvalifikace leadů obvykle zahrnuje hodnocení podle různých kritérií, které jsou k dispozici:

  1. Původ a zdroj leadu
    Zdroj, odkud lead pochází (např. odkazující stránka, sociální média, e-mailová kampaň, organické vyhledávání). Původ leadu, neboli konkrétní cílovou stránku s daným typem konverzního formuláře, na kterém lead realizoval konverzi.
  2. Demografie
    Věk, pohlaví, bydliště, vzdělání, příjem.
  3. Chování leadu
    Interakce s webovými stránkami, reakce na marketingové kampaně, historie nákupů.

Spravujte všechny své obchodní poptávky efektivně a přehledně na jednom místě

Kontaktujte nás a zjistěte, jak implementovat GROWITO i ve vaší firmě.

Mám zájem o GROWITO trending_flat

Mám zájem o GROWITO

Kontaktujte nás a zjistěte, jak implementovat GROWITO i ve vaší firmě.